czwartek, 17 kwietnia 2014

Poranna dawka ćwiczeń :)






7 komentarzy :

  1. o Matko i córko, jaki on mobilny :o i taki "dorosły" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie przeraża :) Wczoraj STAŁ przy swojej skrzyni ze skarbem i wyciągał z niej zabawki :)

      Usuń
  2. Śmieszek cudowny:) Piękne ma ząbki:) Trzęsie się jak mała galaretka, ale spokojnie spokojnie dojdzie do wprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolała żeby do końca życia raczkował :) Jak mi zacznie chodzić, to ja będę się trzęsła jak galareta :)

      Usuń
    2. Pewnie tak:) Mi każdy mówi, że ciesz się póki nie chodzi bo jak zacznie to zmiecie wszystko z powierzchni ziemi:)

      Usuń
  3. Rezolutny ten Wasz łobuz. Ile miał jak zaczął raczkować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miał 6 miesięcy to ustawiał się na czworaka i bujał do przodu i do tyłu. Na poważnie raczkować zaczął w wieku 7 miesięcy i od tego czasu każde przewijanie to wyzwanie :D

      Usuń