piątek, 3 stycznia 2014

Gryzak Cooler MAM baby

Producent pisze:
-łagodzi ból towarzyszący wyżynaniu się zębów
-wyjątkowa konstrukcja
-ortodontyczny kształt
-atrakcyjny design
-specjalne zagłębienia w uchwycie ułatwiające dziecku trzymanie
-prosty w użyciu
-po schłodzeniu utrzymuje niską temperaturę przez bardzo długi czas
-trzy różne powierzchnie do gryzienia.

Mama pisze: Lolkowi gryzaczek rzeczywiście przypadł do gustu. Wygodnie trzyma mu się go w rączce, wkłada do buzi schłodzone części i gaworzy przy tym nieustannie. Wniosek z tego taki, że najprawdopodobniej koi swędzące dziąsełka. Wobec tego, uważam, że warto skusić się na ten gryzak. To nie pierwszy nasz produkt firmy MAM baby, Olo jak wiadomo jest na butli, naszą pierwszą (i jedyną przez długi czas) butelką była butelka MAM Anti-colic, która ma zawór w dnie odprowadzający powietrze. Nie wiem czy to dzięki tej butelce, czy Olo po prostu miał na tyle dojrzały układ pokarmowy, ale nigdy nie miałam do czynienia z kolką. Naprawdę. Nie wiem co to jest, słyszałam tylko legendy ;) Dlatego jak Narybek płacze mi przez godzinę ze zmęczenia (średnio raz na 2 miesiące, w sumie zdarzyło się to 3 razy ;p), to kiedy w końcu usypia, ja chodzę cała roztrzęsiona i w szoku, że w ogóle co to było? Tak więc nie jestem przyzwyczajona do płaczu mojego hipcia i współczuję wszystkim mamom kolkowych dzieci.
Butla

Om nom nom

Nom nom

Olo mówi, że jest spoko ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz