środa, 22 stycznia 2014

Mamas&Papas

Po narodzinach Olka miałam dwie opcje: albo jechać do rodziców na wieś, albo zostać w Opolu. Wybrałam tą drugą, bo od dziecka byłam typem "ja siama". Paweł wziął kilka dni wolnego, ale kiedy Młody skończył tydzień zostaliśmy sami-Olek, Bob, Pipi, Marzenka i ja :) Wiedziałam, że prędzej czy później będę potrzebowała jakiegoś wspomagacza. Gdy Olo skończył 6 tydzień, a jego drzemki w ciągu dnia były rzadsze i krótsze, postanowiliśmy kupić leżaczek. Wybór padł na leżaczek firmy Mamas&Papas, który od chwili przybycia do naszego domu jest moim przyjacielem :) Bez problemu mogę robić obiad podczas gdy Mały bangla sobie na leżaczku, to samo z poranną toaletą czy sprzątaniem mieszkania- Olo przestawiany jest z kąta w kąt. Oczywiście, jak wszystko, to też mu się z czasem nudzi, ale jest jeszcze mata, łóżeczko i kolana mamy :)
Opis leżaczka:
- wygodne, miękkie siedzisko zagwarantuje wygodę dziecku
- poszycie siedziska można łatwo zdjąć i prać w pralce w temperaturze 40 stopni
- specjalnie wyprofilowana poduszka podtrzymująca główkę dziecka, gwarantuje bezpieczeństwo dla najmłodszych dzieci
- 3 punktowe szelki bezpieczeństwa, wyściełane przyjemnym materiałem
- posiada zdejmowany pałąk z zabawkami ale my go w ogóle nie używaliśmy
- leżaczek posiada wibrację, której też nie używaliśmy, chyba, że Olo sam sobie włączył nóżką
- wymagane baterie 3 X AA
- przeznaczony dla dzieci od urodzenia do 9 kg

No i właśnie ze względu na ten limit wagowy (Olinek waży 10 kg), zaczęłam się rozglądać za kolejnym siedziskiem dla Wielkoluda. Zachęcona leżaczkiem, znowu zajrzałam do oferty Mamas&Papas i znalazłam Baby Snug. 2-etapowe krzesełko.
Opis producenta:
-siedzisko składa się z trzech, niezależnych części - dostosowuje się do wzrostu dziecka
-miękka wkładka kolorystyczna łatwa w demontażu dla lepszego dopasowania dla młodszych dzieci
-dodatkowa tacka łatwa w utrzymaniu w czystości, montowana na "click"
-pierwsze siedzisko Twojego dziecka - zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii aby dostarczyć dziecku komfort i zapewnić bezpieczeństwo
-siedzisko łatwe w utrzymaniu w czystości, niska waga / 1,7kg / umożliwi przenoszenie i transport
-siedzisko delikatne, miękkie i wygodne, zaprojektowane aby ułatwić dziecku zachowanie odpowiedniej pozycji podczas siedzenia
-dodatkowe, zabezpieczenie w kroku dla większego bezpieczeństwa

2 etapy zastosowania:

Etap 1-szy: siedzisko może być wykorzystane dla dzieci, które samodzielnie mogą utrzymać główkę / od ok.3 - 4 miesiąca /
Etap 2-gi / po demontażu miękkiej wkładki kolorystycznej /: dla dzieci, dla których siedzisko z wkładką jest zbyt małe  / od ok.12 miesiąca /

Do tej pory Olek korzystał z tego krzesełka kilka razy bo chcemy wykończyć leżaczek ;) Ale faktycznie utrzymuje go w odpowiedniej pozycji i widać, że siedzenie w tym krzesełku sprawia mu niezłą frajdę. Sprawdza się przy karmieniu i samodzielnej zabawie bajtla :)

Olo i bajzel w łazience

Olo i bajzel w kuchni :)

Pac pac pac

To już nieaktualne, Olo potrafi już jeść bez brudzenia wszystkiego w koło :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz