poniedziałek, 5 maja 2014

Magiczne pudełko

Zauważyłam, że Olka fascynuje to, co odstaje i to, co można skądś wyciągnąć np. jak dorwie chusteczki w pudełku, wyciąga je tak długo aż wyciągnie wszystkie. To samo dotyczy mokrych chusteczek do pupy. Dlatego postanowiłam, że zrobię dla niego pudełko z tasiemkami do przeciągania tam i z powrotem. Gdzieś na necie takie widziałam i stwierdziłam, że nawet ja powinnam podołać wykonaniu magic boxa :) Do zrobienia pudełka z tasiemkami potrzebujemy pudełka i tasiemek :D Dziury robiłam śrubokrętem a supełki palcami, każdy da radę :)

Pudełko wywinęłam na lewą stronę, żeby nie rozpraszało kolorami

Niestety mała bestia obudziła się nieco przed czasem, więc do przetestowania dostała prawie gotowy produkt. Prawie, bo planuję nawlec jeszcze klika guzików i koralików.


Ta daaa!

Mama, guzik :)

Mama, koraliki
Przy okazji, zbliżenie na zęby i Evil Face :)












10 komentarzy :

  1. Genialny pomysl, a jaki tani;) widac Olo zachwycony;)moj maly kocha wsystko co szlesci wiec zwykla foliowa torba jest idealna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olo też lubił przesiadywać w kuchni i wyciągać foliowe woreczki, niestety już mu przeszło i teraz w kuchni wyciąga wspomniane wcześniej ziemniory :)

      Usuń
    2. Hehe ah te ziemniaki pewnie mu smakują:P małe dzieci je lubią i to najlepiej surowe:)

      Usuń
  2. Ach ten uroczy Oluś. Widać, że strzał w dziesiątkę z pudełkiem - uśmiech bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Chyba zapożyczę i wcielę w życie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od razu mówię, że koralików i guzików sypnij od serca :)

      Usuń
    2. A te koraliki i guziki to do środka, żeby grzechotało, czy na tasiemki?

      Usuń
    3. Ja nawinęłam na tasiemki ale było ciężko więc ponawijalam tez na mulinę :) patent z grzechotaniem też super, nasze pudełko ma dziurę dlatego u nas środek jest pusty ;)

      Usuń
  4. Kurde czemu moje dziecko juz to nie kręci, a chetnie bym zrobiła takie pudło:)

    OdpowiedzUsuń