poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamusi

Mamuni, Mamuli, Mamci ale nie Matki :) Nigdy nie powiem o mojej Mamci "matka", chyba, że w żartach ;)

Nie będę tu pisać, że moja mama jest najwspanialsza, że nie mogłabym sobie wymarzyć lepszej, że wiele jej zawdzięczam, że jest moją największą przyjaciółką, że wspiera mnie we wszystkim, że zawsze służy radą i że bardzo mocno ją kocham i dziękuję za to wszystko co dla mnie zrobiła i jeszcze pewnie zrobi :) bo takie rzeczy mówi się osobiście ;)
Chciałam tu tylko życzyć wszystkim mamom, młodym i doświadczonym, podwójnym i potrójnym, Polkom i nie-Polkom dużo cierpliwości, przyjemności czerpanej z każdej chwili spędzonej z maluszkami, zdrowia i uśmiechu na twarzy. I pamiętajcie, Wasze dziecko jest wyjątkowe i nie widzi poza Wami świata, dlatego kiedy macie gorszy dzień, spójrzcie w te ufne oczka, olejcie mycie podłóg i zafundujcie sobie serię przytulasków :)



1 komentarz :

  1. Najlepszego dla Mamci i dla Ciebie Mileno z okazji twojego pierwszego Dnia Mamy:)

    OdpowiedzUsuń