niedziela, 11 maja 2014

9 miesięcy

Tyle trwa ciąża, a ciąża przecież ciągnie się w nieskończoność. Chociaż z perspektywy czasu ten okres mija zbyt szybko. Olek ma już 9 miesięcy, tyle za nami a jeszcze więcej przed nami. 9 miesięcy miała Laura, kiedy poznałam ją w Domu Małego Dziecka. I była najsłodszym dzieckiem jakie poznałam (do czasu narodzin Lola oczywiście). Była tak kochana, że długi czas po powrocie wierciłam dziurę w brzuchu rodzicom, żeby ją adoptowali. Nastolatce ciężko było wytłumaczyć, że nie jest to takie proste ale im się to udało. Pozostała mi tylko nadzieja, że szybko znajdzie się rodzina, która pokocha taki Skarb.
Niestety kiedy 4 lata później zajrzałam do grupy starszaków w DMD w Tarnowie Opolskim, w gromadce małych przylepek dojrzałam brązowe, ciepłe oczka ślicznej dziewczynki. Okazało się, że to Laura. Okazało się również, że mamusia blokuje Laurze możliwość normalnego rozwoju i szczęśliwego dzieciństwa, bo nie chce zrzec się do niej praw..
Ale, ale. Bo zrobiło się trochę smutno, a to przecież blog Lolcia, najweselszego chłopczyka na całym globie. Jest już z niego kawał chłopa bo waży 12 kg i mierzy 85 cm. Ma 4 zęby, którymi nadal bardzo chętnie wszystko gryzie (ostatnio do menu dołączyły żebra i ramiona mamy).

Umiejętności:
-gra w chowanego i ganianego,
-wstaje, chodzi przy meblach,
-wspina się na fotel
-dzisiaj wlazł do brodzika prysznicowego :)
-śpiewa,
-szepcze,
-klaszcze,
-podaje przedmiot do ręki dorosłego,
-dzieli się chrupkami, wciskając je innym do buzi.

Info dla mam dzieci na Bebilonie Pepti. Po ukończonym przez dziecko roku, żeby dostać receptę ze zniżką, trzeba mieć zaświadczenie od alergologa, że dziecko faktycznie ma alergię.


Ziomek i okulary z Pepco :D

Ziomek z okazji 9-miesięcznicy poszedł na koncert Jamala :)

Tacie pomyliły się koncerty :)
A po powrocie kąpiel i podziwianie zachodu przed snem
Żeby Bobowi nie było przykro ;)


4 komentarze :

  1. Aktywny wesołek co to na pupie nie usiedzi. :) Skąd ja to znam... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa :) Właśnie walczy z Bobem o moje skarpetki. Mam w domu dwa pieski :D

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć o tym mleku, bo my na Bebilonie Pepti. Boże jaki on już duży, normalnie Olo rośnie w oczach. Odkąd zaczęłam czytać twojego bloga, niesamowicie się zmienił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dowiedziałam się dopiero podczas ostatniej wizyty u pediatry.
      Niestety, dzieciaczki tak szybko rosną, jeszcze niedawno tylko jadł i spał :) a teraz mały szogun ;)

      Usuń