wtorek, 10 czerwca 2014

10 miesięcy

Olek kończy dziś 10 miesięcy. Powoli robi się z niego "młody dorosły", już nie jest dzidziusiem.
Waży 12,5kg i nosi rozmiar 86 i 92. Ma dolne jedynki i górne jedynki i dwójki. Dwójki przyniosły ze sobą osłabienie organizmu przez co Olo zaliczył swoje pierwsze przeziębienie. Aktualnie został mu tylko katar ale zaraził mamę, więc teraz mama męczy się w tym skwarze.


Umiejętności:
-chodzi przy meblach
-wyjmuje mały przedmiot z dużego
-robi "kosi kosi" i daje "cześć"
-pokazuje ręką, to, co go interesuje
-otwiera szuflady, wyrzuca książki, nadal najbardziej interesują go surowe ziemniaki
-goni Boba, rzuca mu piłkę

Menu:
- 7 - 180ml mleka z miarką kaszki ryżowej
- 11- II śniadanie (jajo, kanapki, serek sojowy lub parówki)
- 15-16 - obiadek
- 18 - owoce
- 20 - 210ml mleka
W międzyczasie soczek lub herbatka. Czasem dostaje mleko 3 razy dziennie, czasem 2. Zależy od humoru ;)





4 komentarze :

  1. O kurcze to mój Kuba najchętniej jadłby tylko mleko;/ I powiem szczerze rozkładam ręce. A Olo to już duży facet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc Olek jeszcze dwa tygodnie temu jadł mleko 4 razy dziennie. Bo ja nie miałam pomysłu na śniadanka i z lenistwa dawałam mu mleczko :)
      Teraz już spokojnie może jeść produkty glutenowe więc kanapeczki są w sam raz :) Tylko mała cholera nie chce być karmiona, tylko "siam" i zwykle po drugim śniadaniu jest prysznic :)
      A owocki we wspomnianej przez Ciebie postaci - w tubce do wyciskania ;)

      Usuń
  2. Mój syn ma ponad roczek, a nadal dużo dostaje mleka z piersi. ;D Zdecydowanie więcej niż te 2-3 razy dziennie, zwłaszcza w te upały. A co mu będę bronić, skoro pierś zawsze pod ręką - czy w domu, czy na dworze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Mój syn Mikołaj jest młodszy dokładnie o 5 miesięcy od Ola (ur.10 stycznia 2014).
    Na Waszego bloga trafiłam przypadkiem i już zostałam. Uwielbiam Wasze przygody, a to co piszesz jest dla mnie świetnym punktem odniesienia ;) Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń